Zakelijk

Internet marketing doet wonderen

In deze mooie informatieve nieuwsblog kun je meer te weten komen over het volgende onderwerp: Nieuws over: Internet marketing doet wonderen. Inclusief een mooie Youtubefilm. Bron: internetmarketingnederland

Om je op weg te helpen ga ik nu vertellen hoe je een zakelijke campagne maakt. Opbouw van AdWords campagne Aan het hoofd van al jouw AdWords activiteiten staat natuurlijk jouw account. Dat is aan je verbonden. Onder dit account vallen jouw AdWords campagnes. Die kun je weer onderverdelen in advertentiegroepen. En per groep bevinden zich de afzonderlijke advertenties en zoekwoorden. Jou wilt bijvoorbeeld met jouw account hypotheken aanbieden. Je zet daarbinnen een campagne op voor Nederland en een voor België. Hieronder vallen vervolgens de advertentiegroepen ‘hypotheek rente’, ‘hypotheek oversluiten’ en ‘hypotheek starters’. De advertentiegroep ‘hypotheek rente’ wordt weer onderverdeeld in de zoekwoorden ‘hypotheek rente’, ‘hypotheek rentes’ en ‘hypotheek tarieven’. In het volgende filmpje krijg je enkele nuttige tips. aanmaken account Wanneer u een account aanmaakt dient u enkele zaken in acht te nemen. Zo mag er maar één account per bedrijf in de omloop zijn.

Beslissen en besluiten

Het is dus zaak om het adres en e-mailadres goed te controleren. Beslis ook hoe je wilt betalen. Door vooruit te betalen met iDeal kun je al binnen twee uur aan de slag. Als je recht hebt op 50 euro tegoed dan dient je dit binnen 48 uur te activeren. Wil je samen met iemand anders een campagne beheren? Benoem je dan een tweede administrator. Stap 1 – Wanneer een nieuwe campagne? Een nieuwe campagne start u op wanneer u afwijkende advertenties wilt maken. Bijvoorbeeld voor verschillende locaties, talen, netwerken, apparaten, tijd en doelgroep. Een andere reden om een nieuwe campagne aan te maken kan zijn omdat de advertentievorm afwijkt. Bijvoorbeeld het Display Netwerk, AdWords Remark of een mobiele advertentie. Stap 2 – Bepaal uw zoekwoorden Nu moet u uw zoekwoorden gaan bepalen. Dit kun je doen door gebruik te maken van de keyword tool en hieruit alle zoekwoorden over te nemen.

Advertentiegroepen

Kijkt vervolgens welke daarvan niet gewenst zijn en voeg deze toe bij de negatieve zoekwoorden. Het kan gebeuren dat u nu een lange lijst van zoekwoorden moet doorlopen. Toch is het belangrijk om er geen enkele over te slaan of te vergeten! Stap 3 – Definieer nu advertentiegroepen Vervolgens definieer je advertentiegroepen. Dit kun je doen door een zoekwoord uit de lijst te nemen en daar een advertentie bij te maken. Zoek uit welke zoekwoorden daar helemaal op aansluiten en voeg deze eraan toe. Pak daarna het volgende zoekwoord dat nog vrij is en herhaal de voorgaande stappen. Blijf dit doen totdat er geen zoekwoorden meer over zijn. Uiteindelijk zult u zien dat alle zoekwoorden zijn onderverdeeld in perfect bijpassende advertentiegroepen.

Meer van dit soort blogs? Bezoek onze website voor nog meer artikelen!

Gerelateerde artikelen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Back to top button
ajax-loader